LT

PERFECTLY COLD
PERFECTLY TASTY



Our products

Beer
Kvass
Juice
Water
Soft drinks
Energy drinks
all news

News

2024.05.29
„Kalnapilio Nealkoholinis“ pristatė inovaciją: šalčio indikatorius parodys, kada gėrimas yra tinkamai atvėsintas

Šiemet „Kalnapilio Nealkoholinio“ alaus butelių ir skardinių etikečių išvaizdą papildė inovacija – šalčio indikatorius, kuris atvėsus alui iki tinkamos temperatūros pakeičia spalvą ir leidžia mėgautis tinkamos temperatūros gėrimu. Tad alaus etiketė nuo šiol taps ir funkcionali – net 66 proc. apklaustų šalies gyventojų šią naujovę vertina kaip unikalią ir reikalingą.

„Kiekviena inovacija, kurios imamės – ar tai būtų naujas produktas, recepto ar pakuotės atnaujinimas – atliepia šiandieninio pirkėjo lūkesčius. Rūpinamės, kad mūsų pagaminti gėrimai būtų tik iš aukščiausios kokybės žaliavų, o mūsų

READ MORE
2023.06.29
„Kalnapilio-Tauro grupė“ 3,7 tūkst. kv. m plotą padengė saulės elektrinių moduliais

20230509Kalnapilis1088.JPG

2022 m. pradžioje pasitvirtinusi ilgametę tvarumo strategiją įmonė ėmėsi esminių pokyčių, siekdama tapti maksimaliai neutralia klimatui iki 2025 m. Tarp suplanuotų energijos taupymo priemonių buvo numatyta ir nuosava saulės elektrinė ant gamybos ir sandėliavimo pastatų stogų.

Pastaruosius metus šalies gamintojams itin aktualiu tapęs energijos tausojimas pasireiškia ne vien kaštų taupymu, bet ir siekiu mažinti poveikį aplinkai. Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupė“ muo šių metų pradeda naudotis nuosava saulės elektrine.

„Apie saulės elektrinę pra...

READ MORE
2023.06.02
„Kalnapilis“ – Nr. 1 Lietuvoje šviesusis nealkoholinis alus antrus metus iš eilės

Vis labiau gėrimų rinkoje įsitvirtinant nealkoholinio alus kategorijai, vartotojai lieka ištikimi pamėgtam ir laiko patikrintam skoniui. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninės prekybos indekso duomenimis, 2022 m. „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje. Perkamiausio nealkoholinio alaus titulą prekės ženklas išlaikė antrus metus iš eilės.

„Kai prieš beveik 15 metų Lietuvos vartotojams pirmą kartą pristatėme nealkoholinį šviesųjį alų, neturėjome abejonių, kad šis produktas ras savo vartotoją, tačiau jo populiaruma...

READ MORE
2023.02.03
Pirmuoju oficialiu „Kalnapilio“ arenos renginiu taps kova tarp „7bet-Lietkabelis“ ir „Šiauliai“

Panevėžys ruošiasi šventiniam vakarui – vasario 5-ąją sporto aistruolių laukia oficialus „Kalnapilio“ arenos atidarymas. Pirmuoju arenos renginiu taps „Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės, vyksiančios tarp Panevėžio „7bet-Lietkabelis“ ir Šiaulių „Šiauliai“.

„Išskirčiau kelis svarbius momentus – visų pirma, džiaugiamės šiuo konstruktyviu verslo ir savivaldybės įstaigos bendradarbiavimu ir puikiai žinomu, ne vieną dešimtmetį stipria Panevėžio identiteto dalimi esančio prekės ženklo pavadinimu. Antra, šis bendradarbiavimas atveria kelius geresniems rezultatams. Dabar arena neabejotinai turės dar da...

READ MORE
2023.01.02
„Kalnapilio arena“ – ne tik Panevėžiui, bet ir visai Lietuvai

„Kalnapilio arenos“ pavadinimas oficialiai įteisintas – Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Naujasis pavadinimas bus naudojamas 10 metų tiek išoriniuose ir vidiniuose arenos reklaminiuose plotuose, tiek internetinėje erdvėje.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, tapti Panevėžio arenos pagrindiniu rėmėju, suteikiant jai „Kalnapilio“ pavadinimą, yra itin simboliškas įvykis – šiemet minimas 120 m. „Kalnapilio“ alaus daryklos veiklos jubiliejus.

„Mums itin svarbus „Kalnapilio“ gimtasis miestas, Pane...

READ MORE