LT

EVERYTHING IS IMPORTANT
FOR PERFECT TASTE



Our products

Beer
Kvass
Juice
Water
Soft drinks
Energy drinks
all news

News

2023.06.29
„Kalnapilio-Tauro grupė“ 3,7 tūkst. kv. m plotą padengė saulės elektrinių moduliais

20230509Kalnapilis1088.JPG

2022 m. pradžioje pasitvirtinusi ilgametę tvarumo strategiją įmonė ėmėsi esminių pokyčių, siekdama tapti maksimaliai neutralia klimatui iki 2025 m. Tarp suplanuotų energijos taupymo priemonių buvo numatyta ir nuosava saulės elektrinė ant gamybos ir sandėliavimo pastatų stogų.

Pastaruosius metus šalies gamintojams itin aktualiu tapęs energijos tausojimas pasireiškia ne vien kaštų taupymu, bet ir siekiu mažinti poveikį aplinkai. Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupė“ muo šių metų pradeda naudotis nuosava saulės elektrine.

„Apie saulės elektrinę pra...

READ MORE
2023.06.02
„Kalnapilis“ – Nr. 1 Lietuvoje šviesusis nealkoholinis alus antrus metus iš eilės

Vis labiau gėrimų rinkoje įsitvirtinant nealkoholinio alus kategorijai, vartotojai lieka ištikimi pamėgtam ir laiko patikrintam skoniui. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninės prekybos indekso duomenimis, 2022 m. „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje. Perkamiausio nealkoholinio alaus titulą prekės ženklas išlaikė antrus metus iš eilės.

„Kai prieš beveik 15 metų Lietuvos vartotojams pirmą kartą pristatėme nealkoholinį šviesųjį alų, neturėjome abejonių, kad šis produktas ras savo vartotoją, tačiau jo populiaruma...

READ MORE
2023.02.03
Pirmuoju oficialiu „Kalnapilio“ arenos renginiu taps kova tarp „7bet-Lietkabelis“ ir „Šiauliai“

Panevėžys ruošiasi šventiniam vakarui – vasario 5-ąją sporto aistruolių laukia oficialus „Kalnapilio“ arenos atidarymas. Pirmuoju arenos renginiu taps „Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės, vyksiančios tarp Panevėžio „7bet-Lietkabelis“ ir Šiaulių „Šiauliai“.

„Išskirčiau kelis svarbius momentus – visų pirma, džiaugiamės šiuo konstruktyviu verslo ir savivaldybės įstaigos bendradarbiavimu ir puikiai žinomu, ne vieną dešimtmetį stipria Panevėžio identiteto dalimi esančio prekės ženklo pavadinimu. Antra, šis bendradarbiavimas atveria kelius geresniems rezultatams. Dabar arena neabejotinai turės dar da...

READ MORE
2023.01.02
„Kalnapilio arena“ – ne tik Panevėžiui, bet ir visai Lietuvai

„Kalnapilio arenos“ pavadinimas oficialiai įteisintas – Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Naujasis pavadinimas bus naudojamas 10 metų tiek išoriniuose ir vidiniuose arenos reklaminiuose plotuose, tiek internetinėje erdvėje.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, tapti Panevėžio arenos pagrindiniu rėmėju, suteikiant jai „Kalnapilio“ pavadinimą, yra itin simboliškas įvykis – šiemet minimas 120 m. „Kalnapilio“ alaus daryklos veiklos jubiliejus.

„Mums itin svarbus „Kalnapilio“ gimtasis miestas, Pane...

READ MORE
2022.12.22
„Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas įvertino per metus pasiektą progresą tvarumo link

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šių metų pradžioje paskelbė pradėjusi įgyvendinti ilgametę tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2025 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui. Pasak įmonės generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, per šiuos metus pavyko padėti tvirtą pagrindą tolesniems žingsniams užsibrėžto tikslo link.

Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei darbuotojus – nukreipta įmonės tvarumo strategija apima skirtingus tikslus, tarp kurių – ne tik mažinamas poveikis aplinkai, siek...

READ MORE