EN
2021.10.19

Kaip verslas tampa miesto bendruomenės dalimi? „Kalnapilio-Tauro grupės“ ir Panevėžio istorija

Panevėžys ne tik atsinaujina – jis nuolatos bei kryptingai keičiasi į itin teigiamą pusę. Miesto pokyčiai neatsiejami ir nuo čia įsikūrusių bendrovių, kurių viena – miesto aludariai – drauge su Panevėžiu auga jau 118 metų. „Kalnapilio“ alaus darykla, šiuo metu yra ne tik vienas didžiausių darbdavių Panevėžyje, bet ir aktyvus bendruomenės narys. Anot „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko, glaudžiai su miestu susijusi bendrovė yra įpareigota rūpintis ne tik verslo, bet ir gyventojų gerove. Šią užduotį miesto aludaris jau daugybę metų įgyvendina itin atsakingai.

Tapo svarbia miesto dalimi

Virš 300 darbuotojų – tokią komandą Panevėžyje subūrusi „Kalnapilio-Tauro grupė“ yra ne tik reikšmingas darbdavys mieste. Bendrovė pagal sumokamus mokesčius pirmauja regione, tačiau nauda ekonomikai – tik dalis alaus daryklos veiklos rezultatų. Šalies gyventojų ir panevėžiečių vertinamas prekės ženklas pamažu tapo ir miesto kultūrinio, socialinio, sportinio gyvenimo simboliu, o „Kalnapilio-Tauro grupės“ paramos taip pat sulaukia socialiniai ir labdaros projektai bei kasmetinis Panevėžio gimtadienis.

„Esame neatskiriami nuo Aukštaitijos sostinės, nes čia prasidėjo mūsų alaus daryklos istorija. Jos raida tapo ir svarbia miesto gyvenimo dalimi. Toks glaudus tarpusavio ryšys įpareigojo kompaniją prisidėti prie krašto augimo, vystymosi, ekonomikos, kultūros, sporto. Su panevėžiečiais tapome viena bendruomene: miestiečiai bendrovėje dirba, vertina mūsų produkciją, o mes, savo ruožtu, atsidėkodami norime puoselėti Panevėžį“, – sako „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Pripažinimas įkvepia

Paklaustas, kas skatina bendrovę aktyviai dalyvauti Panevėžio bendruomenės gyvenime, M. Kirstukas viena iš priežasčių įvardija stabiliai didėjantį „Kalnapilio-Tauro grupės“ produkcijos populiarumą. Anot pašnekovo, „Kalnapilio“ prekės ženklu pasitikima vis labiau, o ši įdirbio grąža motyvuoja ir toliau stengtis dėl miesto.

Didelį panevėžiečių susidomėjimą miesto darykla liudija pernai čia vykusių ekskursijų gausa. Gyventojų būriai rinkosi susipažinti su nealkoholinio „Kalnapilio“ alaus gamyba, o netilpę į gausias lankytojų grupes, laukia progos darykloje apsilankyti pasibaigus pandemijos situacijai.

Šalies gyventojų palankumą prekės ženklui atspindi ir gerokai išaugę nealkoholinio „Kalnapilio“ alaus pardavimai. Pirmojo šių metų pusmečio pardavimai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo net 17 proc. Visgi, M. Kirstukas priduria – „Kalnapilio-Tauro grupę“ motyvuoja ne tik pardavimų rodikliai. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose pernai surengtose 87 nealkoholinio alaus degustacijose dalyvavę virš 6 tūkst. gyventojų ragaudami vertino trijų Lietuvoje parduodamų prekės ženklų nealkoholinio alaus skonius. Daugiau kaip pusės dalyvių verdiktas po aklos gėrimų degustacijos – skaniausią nealkoholinį alų gamina „Kalnapilis“.

„Šis pripažinimas – ypatingas mūsų aludarių meistriškumo įvertinimas. Tai kartu ir įkvėpimas tęsti draugystę su Panevėžiu bei miesto bendruomene ir nesustoti visapusiškai puoselėti Aukštaitijos sostinę“, – reziumuoja M. Kirstukas.

Dalijasi sėkme su bendruomene

Vertindama gyventojų dėmesį ir pasitikėjimą, „Kalnapilio-Tauro grupė“ prisijungė prie Panevėžio gražinimo iniciatyvos bei finansavo Senvagės vandenvalos siurblinės bokšto atnaujinimo darbus. Statinys buvo papuoštas VDA Kauno fakulteto Grafinio dizaino katedros studentės Kotrynos Opanovičiūtės sugalvota menine instaliacija.

„Norime matyti ne tik gražesnį, bet ir gyvą, aktyvų, sportišką miestą. Kasmet remiame miesto viešajam gyvenimui ypatingą reikšmę turinčią „Cido“ areną, šalies čempionato kovose dėl pergalių palaikome Panevėžio „Lietkabelio“ krepšinio klubą, Lietuvos futbolo A lygos čempionate – „Panevėžio“ futbolo komandą. Mūsų vizija – tiek sportu, tiek ir kultūra turtingas miesto gyvenimas, todėl bendradarbiaujame su tarptautinio meninio stiklo kūrėjų simpoziumo „Glass Jazz“ organizatoriais“, – apie visapusišką dėmesį kraštui kalba M. Kirstukas.

Ilgus metus „Kalnapilio-Tauro grupei“ ypač svarbios ir labdaros iniciatyvos bei paramos projektai. „Kalnapilio“ prekės ženklas savo sėkme dalijasi su „Maltiečių sriuba“, jau 14 metų prisidėdamas prie paramos akcijos, į kurią bendrovės darbuotojai labai noriai įsitraukia, patys aktyviai dalyvauja paramos renginiuos, aukoja ir renka aukas kilniam tikslui.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovo, lietuvių mylimiems prekės ženklams ypač svarbu susitelkti tuomet, kai prireikia būti vieningiems iššūkių kupinu laikotarpiu. Sekdama šiuo įsitikinimu, bendrovė per karantiną kelis mėnesius nepertraukiamai tiekė vandenį Panevėžio ligoninės medikams.

Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“

„Kalnapilio-Tauro grupė“ – viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. – ir vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 326 darbuotojai.