EN

Naujienos

2020.02.20
„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet augino pardavimus – tam įtakos turėjo ir populiariausias Lietuvoje „Kalnapilio nealkoholinis“ alus

**Šių metų pirmo pusmečio finansinius rezultatus skelbianti „Kalnapilio-Tauro grupė“ turi kuo pasidžiaugti. Augantis nealkoholinio alaus populiarumas, didėjęs eksportas bei energinių gėrimų kategorijos augimas lėmė, kad per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai augo 4 proc., o pajamos – 7,9 proc. ir pasiekė 33,6 mln. eurų.**

„Šiuos metus pradėjome su tam tikrais apribojimais. Viešbučių, restoranų ir kavinių sektoriuje per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, parduodamos produkcijos kiekis sumažėjo 11,9 proc. punk...

SKAITYTI DAUGIAU