EN

Naujienos

2022.12.02
„Kalnapilio-Tauro grupė“: investicijos į tvarumą HORECA srityje yra būtinybė

Tvarumo idėjos apima vis daugiau verslo sričių, svetingumo ir maitinimo sektorius (HORECA) – ne išimtis. Pasak vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ HORECA skyriaus vadovo Vaidoto Adamaičio, būtina nuolat ieškoti naujų būdų, kaip mažinti poveikį aplinkai ir prisidėti prie atsakingo vartojimo skatinimo.

Ilgametę tvarumo strategiją įgyvendinanti „Kalnapilio-Tauro grupė“ tvaresnių priemonių diegimą HORECA srityje laiko vienu svarbiausių įmonės tikslų. Įmonės ilgalaikėjė tvarumo strategijoje numatyta tvarumui ir su juo susijusioms iniciatyvoms ski...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.11.15
Panevėžio arena nuo šiol vadinsis „Kalnapilio“

Generaliniu arenos rėmėju tapus UAB „Kalnapilio – Tauro grupei” ateinantį dešimtmetį bus naudojamas „Kalnapilio“ arenos pavadinimas.

Praėjusią savaitę įvyko Panevėžio sporto centro, kuriam priklauso Panevėžio arena, organizuotas generalinio rėmėjo atrankos konkursas.

„Dedame daug pastangų, kad Panevėžio arenos valdymo procesai būtų vystomi kryptingai bei sklandžiai, tad džiaugiamės šiuo nauju beprasidedančiu veiklos etapu. Netrukus po sutarties su naujuoju generaliniu rėmėju pasirašymo prasidės intensyvūs parengiamieji darbai, tikimės, kad iki metų pabaigos areną papuoš ir iškaba su naujuoju p...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.11.03
Gamintojai imasi energijos tausojimo sprendimų: tvarus „Kalnapilio-Tauro grupės“ pavyzdys

Energijos tausojimas yra ne vien atsakingo ir tvaraus verslo požymis, bet ir būtinybė, kurios turėtų siekti absoliučiai visi sektoriai, nepriklausomai nuo veiklos pobūdžio – svarbus tiek aplinkosauginis, tiek efektyvumo aspektas. Energijos sąnaudoms itin jautrios pramonės įmonės – tenka tausoti ne tik elektros energiją, bet ir kitus gamybai reikalingus išteklius. Nepaisant kylančių iššūkių ir šioje srityje įmanoma imtis lyderystės, rodo „Kalnapilio-Tauro grupės“ patirtis.

Ilgametę tvarumo strategiją šiuo metu įgyvendinanti viena didžiausių Lietuvoje alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų „Kalnapil...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.10.03
„Kalnapilio-Tauro grupė“: pardavimai Rusijos pirkėjams buvo nutraukti dar kovo mėnesį

Šiandien Olego Šurajevo socialiniuose tinkluose paskelbta informacija, kad š.m. birželio mėnesį „Kalnapilio-Tauro grupė“ tiesiogiai pardavė produkciją Rusijos bendrovei ar bendrovėms, neatitinka tikrovės.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai Rusijos ir Baltarusijos prekybos partneriams, tame tarpe ir čia paminėtai įmonei OOO „Moro“, buvo nutraukti kovo mėnesį. Siūlome šią informaciją patikrinti per vienintelį oficialų šaltinį, t.y. Lietuvos Respublikos muitinę. Informuojame, kad ir patys kreipėmės į LR muitinę, gavę oficialų atsakymą, juo pasidalinsime.

Minėtą birželio mėnesį bendrovės produk...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.09.16
120 m. jubiliejų mininti „Kalnapilio“ darykla ypatinga proga atvėrė duris lankytojams

Pramone garsėjantis Panevėžys kelia turistų smalsumą – mieste vystomos pramoninio turizmo iniciatyvos ne tik kuria galimybes apsilankyti veikiančiose pramonės įmonėse bei gamyklose, bet ir supažindina su pramoniniu paveldu. Tiesa, į kai kuriuos objektus patekti galima tik išskirtinėmis progomis. Tarp jų – viena seniausių Panevėžio gamyklų laikoma „Kalnapilio“ alaus darykla, nuo pandemijos pradžios pirmą kartą atvėrusi duris lankytojams Panevėžio miesto 519-ojo gimtadienio metu.

Krašto turizmo specialistai sako, kad prieš dvejus metus kilusi idėja Panevėžyje plėtoti pramoninį turizmą buvo sėkmi...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.09.14
„Kalnapilio-Tauro grupė“ dar labiau sugriežtino reikalavimus prekybos partneriams

„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas

„Kalnapilio-Tauro grupės“ gaminami gėrimai į Rusijos ir Baltarusijos rinkas teisėtais keliais patekti negali nuo šių metų kovo pradžios, kai nutraukėme eksportą į šias šalis, apie šį apribojimą informavome ir eksporto partnerius.

Rugpjūtį gavę informaciją apie kitoms rinkoms mūsų gaminamų produktų galimą prekybą Rusijos rinkoje, nedelsdami atlikome vidinį tyrimą. Pagal produkto gamybos partiją nustatėme, kad ši produkcija buvo parduota keliems eksporto partneriams, kurie dalį produkcijos galimai perpardavė į Rusiją.

Sus...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.09.02
„Kalnapilio-Tauro grupė“: Rusijos rinkos neliko, bet augimas tęsiasi

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet pirmąjį pusmetį toliau augino produkcijos pardavimus ir pajamas. Pasitraukimas iš Rusijos ir Baltarusijos rinkų sumažino eksporto apimtis, tačiau bendros grupės pardavimo pajamos šiemet sausį-birželį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 8,7 proc. iki 36,48 mln. eurų.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad plėtojami stiprūs prekės ženklai ir įmonės pastangos stiprinti savo poziciją strategiškai grupei svarbiose rinkose padėjo atlaikyti antrą sm...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.08.23
CIDO sultys – tarp pirmųjų Europoje su aplinkai draugišku kamšteliu, kuris per metus padės sutaupyti 7,5 tonas plastiko

Nuo šių metų pradžios CIDO gėrimai parduodami vieno litro „Tetra Prisma“ pakuotėse su aplinkai draugiškais kamšteliais. Naujieji kamšteliai nenusisuka atidarius pakuotę, o lieka pritvirtinti prie jos ir gali būti pakartotinai uždaromi bei atidaromi. Inovatyvi pakuotė – dar vienas nuoseklus „Kalnapilio-Tauro grupės“ žingsnis įgyvendinant strateginį tikslą iki 2025 m. naudoti tik perdirbtas, perdirbamas ar daugkartinio naudojimo pakuotes.

Pasak Marijaus Valdo Kirstuko, „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus, sprendimas atsisakyti nuimamų kamštelių atitinka greitai įsigaliosiančius E...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.08.22
„Kalnapilio-Tauro grupė“ klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.

Š. m. pavasarį rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ vykdytos „Royal Unibrew Baltic“ grupės klientų apklausos metu buvo apklausta 101 įmonė Lietuvoje, tarp kurių buvo prekybos tinklų, kavinių ir restoranų atstovai. Respondentai vertino vienos didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ tvarumą, socialinę atsakomybę bei reputaciją.

„Įgyvendinant tvarumo strategiją, itin svarbus klientų

SKAITYTI DAUGIAU
2022.08.16
Nr.1 „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus Lietuvoje parduota jau 10 mln. vienetų

Nealkoholinis alus pelno vis daugiau vartotojų simpatijų – nuo 2018 m. iki šių metų gegužės „Kalnapilio“ nealkoholinio šviesiojo alaus pardavimai pasiekė 10 mln. produkcijos vienetų. Kelerius metus iš eilės rinkos lyderiu laikomas nealkoholinis alus ir toliau nepraranda pozicijos. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninio prekybos indekso duomenimis, pernai „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijoje.

Tvarus gaminimo būdas

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarės Astos Briedienės, nealkoholinio alaus gaminimo procesas...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.08.15
Tvarumo link: „Kalnapilio“ nealkoholinis alus gaminamas tausojant energiją

Dauguma gamintojų suka tvarumo link – diegia inovacijas ir tobulina gamybą, kad kuo mažiau suvartotų energijos, išskirtų anglies dvideginio ar kitais būdais sumažintų daromą poveikį aplinkai. Ne išimtis ir alaus gamintojai – Vermonto universiteto duomenimis, vienai statinei alaus pagaminti reikia nuo 3 iki 7 statinių vandens, tačiau efektyvesnis jo vartojimas tėra vienas iš būdų mažinti išteklių poreikį. Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarės Astos Briedienės, tvari alaus gamyba prasideda nuo vietinių žaliavų ir pasirinktų technologijų naudojimo.

Tik kokybiškos žaliavos

Lietuvos vartotojų p...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.06.09
„Kalnapilio-Tauro grupė“ imasi pokyčių: į energetinį tvarumą investuos daugiau nei 5-mln. eurų

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo įgyvendinti ilgametę, beveik dešimtmečio trukmės, tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2030 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui.

Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei nuosavą komandą – išskirtinį dėmesį telkiančios įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad į tvarumo iniciatyvas grupė šiemet numato investuoti apie 1,3 mln. eurų. Strategijos įgyvendinimo laikotarpiu, iki 2025-ųjų, grupės investicijos vien į žaliąją energetik...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.04.19
Naujausioje nealkoholinio „Kalnapilio“ alaus reklamoje – A. Sabonis „pasuoja“ alų

Turbūt kiekvienas krepšinio gerbėjas norėtų, kad jam alaus pametėtų gyva Lietuvos krepšinio legenda Arvydas Sabonis. Naujai sukurtoje nealkoholinio „Kalnapilio“ alaus reklamoje A. Sabonis būtent tą ir daro – draugams perduoda gėrimus it krepšinio kamuolį aikštelėje.

Pasak reklamos kūrėjų, klipe A. Sabonio perdavimams buvo suteikta šiek tiek „antgamtiškų“ galių – jie skriejo ir sulėtintai, ir vienu metu pasiekė visus adresatus.

„Nors pirmoje perdavimų fazėje matome A. Sabonį visus butelius išmetant vieną po kito, vėliau jų kelionę montavome iš 3 skirtingų metimų. Matydami vieną kadrą – butelia...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.04.12
„Kalnapilio-Tauro grupė“ 2021 metais augino savo pajamas daugiau nei 6 milijonais eurų

Vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ pajamos pernai pasiekė 73 mln. eurų ir buvo 9,3 proc. didesnės nei prieš metus. Iš viso 2021 metais „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 159,5 mln. litrų gėrimų, arba 4,2 proc. daugiau nei užpernai.

„2021-ieji vis dar buvo smarkiai veikiami pandemijos realijų: griežtą karantiną keitė švelnesni, bet veiklos sąlygas tebevaržantys ribojimai. Todėl dalis verslų, ypač HORECA sektoriuje, išgyveno dar vienus sudėtingus metus. Nepaisant to, radus verslo augimą užtikrinančius sprendimus, pagrindinius veiklos rodiklius ...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.03.25
„Kalnapilio-Tauro grupė“ įgyvendinama tvarumo strategiją plastikinius butelius keičia į 100% perdirbto plastiko butelius

Viena iš Lietuvos gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ ėmė naudoti perdirbto plastiko rPET (angl. recycled PET) butelius. Pirmuoju etapu 2021 metų pabaigoje bendrovė aplinkai draugišku perdirbtu plastiku pakeitė visus alaus ir giros butelius, kurie sudaro daugiau nei 80 proc. grupės tarai naudojamo plastiko kiekio, o 2022-aisiais prie perdirbto plastiko pereis galutinai.

Įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad per metus grupei reikia apie 810 tonų plastiko taros, o į 4 iš 5-ių butelių pilamas alus ir gira.

„Esame pasitvirtinę strategiją iki 2030 metų kardi...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.03.14
„Kalnapilio-Tauro grupė“ sustabdė eksportą į Rusiją ir Baltarusiją
Viena iš Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ nutraukė produkcijos eksportą į Rusiją ir Baltarusiją. „Kalnapilio-Tauro grupės“ metiniai eksporto pardavimai į šias dvi valstybes sudarė apie 6 mln. eurų – trečdalį viso eksporto.
SKAITYTI DAUGIAU
2022.02.15
„Kalnapilio-Tauro grupės“ tvarumo strategijoje – ambicingas tikslas tapti tvariausiu partneriu klientams gėrimų rinkoje
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradeda įgyvendinti ilgametę tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2025 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui.
SKAITYTI DAUGIAU
2021.12.22
Didžiausias vienišų senolių noras – nebūti pamirštiems
Auganti šalies ekonomika ne visiems gyventojams reiškia realiai geresnį gyvenimą, kai kuriems jis vis dar išlieka svajone. Statistikos departamento duomenimis, 2020 m. vidutinė senatvės pensija, siekusi 377 eurus, buvo mažesnė už šalies skurdo rizikos ribą – 430 eurų. Socialinę pagalbą teikiančios organizacijos neslepia – be papildomos paramos ir dėmesio daugelis remiamų senolių tiesiog neišgyventų.
SKAITYTI DAUGIAU
2021.12.13
„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės
Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio“ nealkoholinis alus stengiasi parodyti, kad verslas gali būti ne tik socialiai atsakingas, bet ir prisidėti prie meno plėtros. Įmonės iniciatyva pirma išpiešę ne vieną miesto pastatą, šįkart menininkai ėmėsi gastrobarų ir užšifravo ne vieną įdomią idėją.
SKAITYTI DAUGIAU
2021.11.18
Nuo salyklo parinkimo iki alaus ragavimo: „Kalnapilio“ aludarė papasakojo apie savo kasdienybę
Aludarystė Lietuvoje turi gilias tradicijas ir, nors pagrindiniai šio gėrimo gamybos principai daugelį metų išliko iš esmės nepakitę, šiuolaikinių inovacijų dėka procesas tapo pažangesnis ir leidžiantis užtikrinti itin aukštą produkto kokybę. Artėjant tarptautinei aludarių dienai Kalnapilio aludarė kviečia pažinti alaus kelią. Apie tai, kaip modernioje darykloje pasitelkiant inovatyvius sprendimus, tačiau išsaugant tradicijas, šiandien gaminamas alus pasakoja „Kalnapilio“ aludarė Asta Briedienė. Iš kelių ingredientų – plati skonių paletė Nuo pat 1902 m. nenutrūkstamai veikiančioje „Kalnapilio“
SKAITYTI DAUGIAU
2021.10.21
Jau ketvirtį amžiaus trunkantis bendradarbiavimas – „Kalnapilio-Tauro grupė“ pratęsė „Lietkabelio“ rėmimą
Aukštus tikslus šių metų sezone keliantis Panevėžio „Lietkabelis“ sulaukė svarbaus pastiprinimo – ilgametė klubo rėmėja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pratęsė bendradarbiavimą su klubu dar vieneriems metams. Šis aludarystės tradicijas puoselėjančios įmonės ir vienos stipriausių krepšinio komandų šalyje bendradarbiavimas tęsiasi jau 25-erius metus.
SKAITYTI DAUGIAU
2021.10.19
Kaip verslas tampa miesto bendruomenės dalimi? „Kalnapilio-Tauro grupės“ ir Panevėžio istorija
Panevėžys ne tik atsinaujina – jis nuolatos bei kryptingai keičiasi į itin teigiamą pusę. Miesto pokyčiai neatsiejami ir nuo čia įsikūrusių bendrovių, kurių viena – miesto aludariai – drauge su Panevėžiu auga jau 118 metų. „Kalnapilio“ alaus darykla, šiuo metu yra ne tik vienas didžiausių darbdavių Panevėžyje, bet ir aktyvus bendruomenės narys. Anot „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko, glaudžiai su miestu susijusi bendrovė yra įpareigota rūpintis ne tik verslo, bet ir gyventojų gerove. Šią užduotį miesto aludaris jau daugybę metų įgyvendina itin atsakingai.
SKAITYTI DAUGIAU
2021.09.16
„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet augino pardavimus – tam įtakos turėjo ir populiariausias Lietuvoje „Kalnapilio nealkoholinis“ alus
Šių metų pirmo pusmečio finansinius rezultatus skelbianti „Kalnapilio-Tauro grupė“ turi kuo pasidžiaugti.
SKAITYTI DAUGIAU
2021.03.17
Net ir pandemijos kontekste „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavimai augo
Augantys „Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai vietinėje rinkoje, bendrovės gaminamo nealkoholinio alaus populiarumas, eksporto augimas ir rinkai pristatytas naujas prekės ženklas – visa tai lėmė, kad „Kalnapilio-Tauro grupės“ parduotos produkcijos kiekis pernai išaugo 3 proc. ir pasiekė 141,2 mln. litrų. Pardavimo pajamos augo 1 proc. ir pasiekė 66,8 mln. eurų.
SKAITYTI DAUGIAU
2020.11.26
„Kalnapilio-Tauro grupė“ didina rėmimų apimtis: kartu galime įveikti pandemijos iššūkius
Pasaulinės pandemijos akivaizdoje verlsas gręžiasi į šalį užklupusius išbandymus. Įmonės, net ir pačios nestokodamos iššūkių, imasi vis daugiau svarbių paramos iniciatyvų. „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas pastebi – verslo lankstumas ir bendras gebėjimas greitai priimti svarbius sprendimus šiuo sudėtingu laikotarpiu yra ypač svarbus.
SKAITYTI DAUGIAU