EN

TOBULAM SKONIUI
SVARBU VISKAS



Mūsų produktai

Alus
Gira
Sultys
Vanduo
Gaivieji gėrimai
Energiniai gėrimai
visos naujienos

Naujienos

2023.02.03
Pirmuoju oficialiu „Kalnapilio“ arenos renginiu taps kova tarp „7bet-Lietkabelis“ ir „Šiauliai“

Panevėžys ruošiasi šventiniam vakarui – vasario 5-ąją sporto aistruolių laukia oficialus „Kalnapilio“ arenos atidarymas. Pirmuoju arenos renginiu taps „Betsafe-LKL“ čempionato rungtynės, vyksiančios tarp Panevėžio „7bet-Lietkabelis“ ir Šiaulių „Šiauliai“.

„Išskirčiau kelis svarbius momentus – visų pirma, džiaugiamės šiuo konstruktyviu verslo ir savivaldybės įstaigos bendradarbiavimu ir puikiai žinomu, ne vieną dešimtmetį stipria Panevėžio identiteto dalimi esančio prekės ženklo pavadinimu. Antra, šis bendradarbiavimas atveria kelius geresniems rezultatams. Dabar arena neabejotinai turės dar da...

SKAITYTI DAUGIAU
2023.01.02
„Kalnapilio arena“ – ne tik Panevėžiui, bet ir visai Lietuvai

„Kalnapilio arenos“ pavadinimas oficialiai įteisintas – Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Naujasis pavadinimas bus naudojamas 10 metų tiek išoriniuose ir vidiniuose arenos reklaminiuose plotuose, tiek internetinėje erdvėje.

Pasak „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, tapti Panevėžio arenos pagrindiniu rėmėju, suteikiant jai „Kalnapilio“ pavadinimą, yra itin simboliškas įvykis – šiemet minimas 120 m. „Kalnapilio“ alaus daryklos veiklos jubiliejus.

„Mums itin svarbus „Kalnapilio“ gimtasis miestas, Pane...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.12.22
„Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas įvertino per metus pasiektą progresą tvarumo link

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šių metų pradžioje paskelbė pradėjusi įgyvendinti ilgametę tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2025 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui. Pasak įmonės generalinio direktoriaus Marijaus Valdo Kirstuko, per šiuos metus pavyko padėti tvirtą pagrindą tolesniems žingsniams užsibrėžto tikslo link.

Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei darbuotojus – nukreipta įmonės tvarumo strategija apima skirtingus tikslus, tarp kurių – ne tik mažinamas poveikis aplinkai, siek...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.12.18
„Kalnapilio-Tauro grupė“: parama maltiečiams tapo įmonės tradicija

Artėjančios didžiausios metų šventės skatina atsigręžti į stokojančius. Pasak Maltos ordino pagalbos tarnybos (maltiečiai) projektų vadovės Rasos Stukienės, nors paramos surenkama vis daugiau, remiamų asmenų skaičius nemažėja, todėl šiuo metu itin reikšminga ilgametė verslo parama.

2,8 tūkst. senelių 42-ose Lietuvos vietovėse globojančios maltiečių atstovės teigimu, maistas ir komunalinės paslaugos brangsta neįtikėtinu greičiujuolab, kad vargstančiais senoliais organizacija rūpinasi ne tik prie didžiąsias metu šventes, bet ir ištisus metus.

„Šie metai yra neeiliniai, nes pagalbos poreikis yra ...

SKAITYTI DAUGIAU
2022.12.02
„Kalnapilio-Tauro grupė“: investicijos į tvarumą HORECA srityje yra būtinybė

Tvarumo idėjos apima vis daugiau verslo sričių, svetingumo ir maitinimo sektorius (HORECA) – ne išimtis. Pasak vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ HORECA skyriaus vadovo Vaidoto Adamaičio, būtina nuolat ieškoti naujų būdų, kaip mažinti poveikį aplinkai ir prisidėti prie atsakingo vartojimo skatinimo.

Ilgametę tvarumo strategiją įgyvendinanti „Kalnapilio-Tauro grupė“ tvaresnių priemonių diegimą HORECA srityje laiko vienu svarbiausių įmonės tikslų. Įmonės ilgalaikėjė tvarumo strategijoje numatyta tvarumui ir su juo susijusioms iniciatyvoms ski...

SKAITYTI DAUGIAU